1958 - Bine ai venit, Chicco!
Tanarul antreprenor, Pietro Catelli, devine tata in 1958. Fiul sau, Enrico, era cu afectiune numit Chicco. Pietro a aflat imediat ce inseamna sa fii parinte. De aceea a avut o idee vizionara de a crea un brand multispecializat in toate domeniile care tin de "parenting". Acesta urma sa satisfaca toate nevoile copiilor inca de la nastere pana la varsta de 3 ani, si, mai presus de toate acestea, sa faca viata mai usoara tuturor parintilor.

Locul unde expertii si parintii se intalnesc
Centrul de cercetare Chicco se afla in Italia dar beneficiaza de acoperire internationala. Se concentreaza pe nevoile copiilor si incurajeaza implicarea directa a parintilor. De asemenea, se bazeaza si pe expertiza academicienilor si profesionistilor din domeniul medical.
Contributia partenerilor externi ii permite sa isi extinda cunostintele cu privire la toate aspectele "parenting-ului". Dialogul nostru constant cu parintii ne ofera o intelegere mai buna a necesitatilor acestora si copiilor. Doar asa putem oferi solutii inovatoare si ii putem ajuta in viata de zi cu zi, oferindu-le suport constant si sfaturi.

Nu exista nicio inregistrare disponibila.