ESSENCE BROW LIKE A BOSS INK BROW GEL BROWN 02

ESSENCE
20,00 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Adaugă adresa ta de email și noi te anunțăm cand revine pe stoc!
Cod produs - SKU 20708
Produsul nu este pe stoc
Cumparand acest produs primesti 20 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Machiaj sprancene

Descriere

Gelul Like a Boss ofera sprancenelor volum, culoare si un finisaj natural datorita pensulei in unghi, intr-un mod simplu si precis - timp de 72 de ore. Aceasta durabilitate a fost testata de un institut independent.

Pentru sprancene cool si wow toata ziua!

Only The Good Stuff!

-  Fara parabeni

-  Fara ulei

Ingrediente

ISODODECANE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, HYDROGENATED STYRENE/METHYLSTYRENE/INDENE COPOLYMER, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, SILICA, TRIMETHYLSILOXYPHENYL DIMETHICONE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, TOCOPHERYL ACETATE, C30-45 ALKYLDIMETHYLSILYL POLYPROPYLSILSESQUIOXANE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Cumparate frecvent impreuna

Detalii

SKU
20708
EAN
4059729360236
Categorii
Brand
Unitate masura
4 ml

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.