ESSENCE LASH PRINCESS VOLUME EFFECT FALSE LASHES GENE FALSE CU EFECT DE VOLUM

ESSENCE
14,00 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Adaugă adresa ta de email și noi te anunțăm cand revine pe stoc!
Cod produs - SKU 20671
Produsul nu este pe stoc
Cumparand acest produs primesti 14 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Descriere

Genele voluminoase sunt tot ce ai nevoie!

Daca natura nu a fost generoasa, genele Lash Princess ofera ochilor tai efectul 3D suprem.

Datorita benzii flexibile pentru gene, genele sunt usor de aplicat, iar adezivul inclus pentru gene asigura ramanerea lor pe loc.

Mod de utilizare:

1. Tineti banda de gene la baza genelor naturale pentru a verifica potrivirea. Daca exista exces, taiati excesul.

2. Aplicati adezivul subtire pe banda de gene si lasati-o sa se usuce timp de 30 de secunde.

3. Asezati genele aproape de linia naturala a genelor si apasati usor.

4. Pentru a indeparta genele, demachiati-va in mod obisnuit insistand usor in zona ochilor pana cand genele false se dezlipesc.. Pentru a le reutiliza, curatati genele cu demachiant si puneti-le inapoi in cutie pentru a se usca.

Only The Good Stuff!

- fara parabeni

- fara ulei

Ingrediente:

ACRYLATES/ETHYLHEXYL ACRYLATE COPOLYMER, AQUA (WATER), TOCOPHEROL, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PHENOXYETHANOL.

 

Detalii

SKU
20671
EAN
4059729350527
Categorii
Brand
Unitate masura
buc

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.