Iluminator gimme GLOW Lovely Rose 20 Essence

ESSENCE
16,50 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Cod produs - SKU 23373
Disponibil in stoc
Cumparand acest produs primesti 16.5 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Descriere

Iluminatorul gimme GLOW este ușor de aplicat și uniformizat, datorită texturii sale moi și untoase a pudrei. Datorită acoperirii sale construibile, puteți crea efecte de intensitate variabilă - de la o strălucire delicată la accente luminoase îndrăznețe.

  • Iluminator cu o textură fină ca mătasea
  • Acoperire ce se poate construi
  • Pentru accente luminoase și o strălucire radiantă

Ingrediente

TALC, MICA, ETHYLHEXYL PALMITATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, MAGNESIUM STEARATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-1, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, TIN OXIDE, SILICA, MAGNESIUM OXIDE, ALUMINA, PHENOXYETHANOL, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Produse recomandate

Detalii

SKU
23373
EAN
4059729394705
Brand
Unitate masura
9 g

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.