Luciu strălucitor pentru buze HOLO BOMB Essence

ESSENCE
7,00 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Adaugă adresa ta de email și noi te anunțăm cand revine pe stoc!
Cod produs - SKU 21531
Produsul nu este pe stoc
Cumparand acest produs primesti 7 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Gloss

Descriere

Luciul strălucitor pentru buze HOLO BOMB oferă buzelor un finisaj strălucitor, ca de sticlă, cu o strălucire intensă și un efect holografic delicat. Textura nu este lipicioasă și este plăcută pe buze.

  • Luciu pentru buze cu efect holografic.
  • Aspect final foarte lucios.
  • Nelipicioasă

Ingrediente

CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, POLYISOBUTENE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, SILICA DIMETHYL SILYLATE, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, TOCOPHERYL ACETATE, STEVIA REBAUDIANA EXTRACT, SILICA, MICA, CAPRYLYL GLYCOL, ETHYLHEXYL PALMITATE, GLYCERIN, CAPRYLHYDROXAMIC ACID, TIN OXIDE, PARFUM (FRAGRANCE), LIMONENE, CITRONELLOL, CITRAL, BENZYL BENZOATE, CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Detalii

EAN
4059729383075
Categorii
Brand

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Produse recomandate

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.