Mascara Lash Like A Boss Instant Instant Lift & Curl black, Essence, 12 ml

ESSENCE
18,50 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Cod produs - SKU 23410
Disponibil in stoc
Cumparand acest produs primesti 18.5 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Rimel - Mascara

Descriere

Genele lungi, curbate, sunt o sarcină ușoară pentru mascara LASH LIKE A BOSS INSTANT LIFT & CURL Datorită periei sale speciale din elastomer curbat, genele sunt curbate și ușor ridicate, făcând ochii vizibil mai mari pentru un aspect mai deschis.

Curbare și alungire pentru gene
Cu o pensulă specială din elastomer curbat

Utilizare

Mascara Lift & Curl Aprobată oftalmologic Potrivită pentru purtătorii de lentile de contact.

Ingrediente

AQUA (WATER), GLYCERYL STEARATE, SYNTHETIC BEESWAX, COPERNICIA CERIFERA CERA (COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX), STEARIC ACID, GLYCERIN, PALMITIC ACID, ACRYLATES COPOLYMER, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, BUTYLENE GLYCOL, RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL, PANTHENOL, CAPRYLYL GLYCOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, TALC, PVP, CELLULOSE, KAOLIN, ISOSTEARYL SEBACATE, DISODIUM PHOSPHATE, POLYSORBATE 60, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, SODIUM PHOSPHATE, ALUMINUM HYDROXIDE, SODIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, SODIUM DEHYDROACETATE, POTASSIUM SORBATE, CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77266 (BLACK 2) (NANO), CI 77499 (IRON OXIDES).

Cumparate frecvent impreuna

Detalii

SKU
23410
EAN
4059729394262
Categorii
Brand

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.