Primer pentru fardul de pleoape Disney The Lion King Essence, 6.5 ml
Descriere
Primerul pentru fardul de pleoape Disney The Lion King creează baza perfectă pentru machiajul ochilor. Este suficient să îl aplici pe pleoape înainte de a pune machiajul: textura ușoară se potrivește perfect cu pielea, fără a se fixa în pliul ochiului. Intensifică culoarea fardului de pleoape și îi îmbunătățește durabilitatea. Acest lucru îl face să fie cel mai bun prieten pentru paletele de farduri pentru pleoape și asigură culori intense, de lungă durată.
Primer pentru fard de pleoape pentru machiaj de lungă durată și culori intense.
- Bază perfectă pentru machiajul ochilor
- Bej pal, textură ușoară
- Creează o bază unitară pe pleoape
Ingrediente
ISODODECANE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, MICA, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, SHOREA ROBUSTA RESIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, TAPIOCA STARCH, TRIHYDROXYSTEARIN, TRIBEHENIN, SORBITAN SESQUIOLEATE, SILICA, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, STEARALKONIUM HECTORITE, TOCOPHEROL, PROPYLENE CARBONATE, AQUA (WATER).
Produse recomandate
Cumparate frecvent impreuna
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.