ESSENCE VOLUME BOOSTER LASH MASCARA PRIMER PENTRU GENE

ESSENCE
14,50 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Cod produs - SKU 12473
Disponibil in stoc
Cumparand acest produs primesti 14.5 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Descriere

Niciodata genele tale nu pot avea prea mult volum! Acest primer ofera genelor extra volum. Pur si simplu aplica inainte de mascara.

Textura cremoasa, ce contine ingrediente hranitoare, cum ar fi uleiul de acai si untul de mango, poate fi utilizata in combinatie cu orice mascara.

Cu aroma fructata delicata, de mango.

  • Aplicați primerul mascara ca strat de bază pentru un volum maxim
  • Poate fi utilizat cu orice mascara
  • Formulă îmbogățită cu ulei de açaí și unt de mango, compatibilitate confirmată oftalmologic

Ingrediente

INGREDIENTS: AQUA (WATER), SYNTHETIC BEESWAX, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, ACACIA SENEGAL GUM, GLYCERYL STEARATE, STEARIC ACID, TALC, PALMITIC ACID, POLYBUTENE, VP/EICOSENE COPOLYMER, BUTYLENE GLYCOL, AMINOMETHYL PROPANOL, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), TOCOPHERYL ACETATE, EUTERPE OLERACEA FRUIT OIL, TOCOPHEROL, MANGIFERA INDICA (MANGO) SEED BUTTER, HYDROXYETHYLCELLULOSE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, METHYLPROPANEDIOL, LAURIC ACID, LAURYL ALCOHOL DIPHOSPHONIC ACID, DISODIUM PHOSPHATE, POLYSORBATE 60, SODIUM PHOSPHATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Detalii

EAN
4059729005670
Categorii
Brand
Unitate masura
7 ml

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.