Mascara pentru fixarea sprâncenelor THICK & WOW! Ash Brown 02 Essence

ESSENCE
18,50 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Cod produs - SKU 23384
Disponibil in stoc
Cumparand acest produs primesti 18.5 puncte de loialitate.
Vezi alte optiuni
Cum te putem ajuta?

Machiaj sprancene

Descriere

Mascara pentru fixarea sprâncenelor THICK & WOW! stilizează sprâncenele și le fixează, făcându-le să arate instantaneu mai pline și mai dese datorită texturii colorate cu fibre. Mascara pentru sprâncene este ușor de aplicat cu ajutorul aplicatorului integrat și poate fi utilizat și pentru a da formă sprâncenelor. Într-un format practic, mascara pentru fixarea sprâncenelor va încăpea cu siguranță în orice geantă.

  • Mascara pentru sprâncene pentru coafare și fixare
  • Cu fibre care umplu vizibil și oferă volum
  • Aplicator integrat

Ingrediente

ISODODECANE, DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, TRIHYDROXYSTEARIN, C24-28 ALKYLDIMETHYLSILOXY TRIMETHYLSILOXYSILICATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, PROPYLENE CARBONATE, CELLULOSE, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Produse recomandate

Cumparate frecvent impreuna

Detalii

SKU
23384
EAN
4059729394774
Categorii
Brand
Unitate masura
6 ml

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.