BALSAM DE BUZE JURASSIC WORLD ESSENCE COSMETICS

ESSENCE
15,00 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Adaugă adresa ta de email și noi te anunțăm cand revine pe stoc!
Cod produs - SKU 54117
Produsul nu este pe stoc
Cumparand acest produs primesti 15 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Descriere

Balsamul de buze Jurassic World ph-reacting Lip Glow din colecția Jurassic World de la Essence Cosmetics vine într-un ambalaj fabulous, de ediție limitată! Acesta oferă hidratare și hrănire buzelor datorită ingredientelor conținute. În plus, acesta intensifică culoarea naturală a buzelor datorită faptului că produsul reacționează la valoarea pH-ului buzelor, oferindu-le o nuanță naturală și subtilă de roz. Ambalajul este, de asemenea, un adevărat eye-catcher cu design-ul său drăguț inspirat din noul film Jurassic World Dominion. Astfel, te vei bucura de buze moi și netede întreaga zi!

 

Caracteristici:

  • reacționează cu pH-ul natural al buzelor
  • oferă hidratare;
  • nu usucă buzele;
  • aplicare ușoară;
  • conține particule fine aurii;
  • oferă o nuanță subtilă de roz;
  • produs vegan;
  • ambalaj unic;
  • ediție limitată;
  • finisaj lucios.

Detalii

EAN
4059729369314
Categorii
Ruj
Brand

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.