Base coat cu efect de crestere The Ridge Filler, Essence, 8 ml

ESSENCE
10,00 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Cod produs - SKU 23537
Disponibil in stoc
Cumparand acest produs primesti 10 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Descriere

  • Umple crestele din unghie
  • Pentru o suprafață netedă și uniformă a unghiilor
  • Strat de bază cu o textură translucidă, moale


Unghiile netede sunt la doar câteva mișcări de perie cu THE RIDGE FILLER BASE COAT. Stratul de bază moale cu nuanță de caise, cu un finisaj translucid, umple orice creste din unghie pentru a le oferi o suprafață uniformă. Poate fi aplicat și singur pentru un stil de unghii cu aspect natural.

Ingrediente

ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, CASTANEA SATIVA (CHESTNUT) SEED EXTRACT, TOCOPHEROL, N-BUTYL ALCOHOL, HEXANAL, AQUA (WATER), CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, ETHYLHEXYL SALICYLATE.

Produse recomandate

Cumparate frecvent impreuna

Detalii

SKU
23537
EAN
4059729408679
Categorii
Brand
Unitate masura
8 ml

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.