Bețișoare pentru manichiura, Essence, 5 bucăți
Descriere
<h2>Descoperă bețișoarele pentru manichiură de la Essence - instrumentele perfecte pentru o manichiură impecabilă!
Fabricate din material de înaltă calitate, bețișoarele sunt esențiale pentru îngrijirea și modelarea unghiilor tale.
1. Precizie perfectă: Bețișoarele sunt proiectate pentru a oferi o precizie excepțională, astfel încât să poți impinge cuticulele cu usurinta.
2. Reutilizabile: Construite pentru a rezista, aceste bețișoare pot fi folosite de mai multe ori, economisindu-ți bani și contribuind la protejarea mediului înconjurător.
3. Calitate Essence: Produse de încredere din gama Essence, bețișoarele pentru manichiură sunt concepute pentru a satisface cele mai înalte standarde de calitate.
Înlocuiește vechile bețișoare cu Essence și obține un aspect de salon direct de acasă!
Bețișoarele pentru manichiură sunt esențiale pentru îngrijirea unghiilor. Capătul ascuțit al bețișoarelor de manichiură din lemn de mesteacăn curăță delicat unghiile, iar capătul înclinat poate fi utilizat pentru a împinge ușor înapoi cuticulele. Ambalajul este realizat 100% din hârtie reciclată.
<h3>Cumpără acum bețișoarele pentru manichiură de la Essence și adaugă un plus de eleganță rutinei tale de îngrijire a unghiilor! - Descoperă gama de produse 1001cosmetice!
Produse recomandate
Cumparate frecvent impreuna
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.