Burete de fata konjac Colectia Cute as shell Essence

ESSENCE
13,00 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Cod produs - SKU 23874
Disponibil in stoc
Cumparand acest produs primesti 13 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Descriere

Buretele de față konjac cu un design drăguț de scoică este realizat din rădăcina plantei naturale konjac. Pentru a vă curăța ușor fața, pur și simplu udați buretele konjac cu apă călduță, stoarceți excesul de apă și apoi utilizați-l pentru a masa ușor pielea. Dacă este necesar, puteți folosi și un produs de curățare blând cu acesta.

Caracteristici:

  • realizat din rădăcina plantei naturale konjac;
  • ajută la curățarea feței;
  • trebuie umezit înainte de folosire;
  • ambalaj unic;
  • ediție limitată.

Utilizare

Înmuiați buretele și stoarceți excesul de apă înainte de utilizare. Utilizați cu sau fără spumă de curățare. Masați ușor, cu mișcări circulare pe față. Clătiți, stoarceți buretele și lăsați să se usuce la aer până la următoarea utilizare. Înlocuiți buretele la fiecare 2-3 luni dacă este folosit zilnic.

Produse recomandate

Detalii

SKU
23874
EAN
4059729372680
Brand

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.