ESSENCE BUT WOW VOLUME MASCARA

ESSENCE
[1]
15,00 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Adaugă adresa ta de email și noi te anunțăm cand revine pe stoc!
Cod produs - SKU 20427
Produsul nu este pe stoc
Cumparand acest produs primesti 15 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Rimel - Mascara

Descriere

Essence Mascara BUT WOW VOLUME este potrivita pentru ochii sensibili si chiar si pentru purtatoarele de lentile de contact. 

Ofera genelor volum natural si, in plus, le hraneste datorita apei de galbenele si musetel. 

Un alt plus: textura se indeparteaza usor fara demachiant pentru ochi – apa calda este tot ce ai nevoie.

Produs testat dermatologic si oftalmologic.


Ingrediente

AQUA (APA), CEERA SINTETICA DE ALBINE, STEARAT DE GLICERIL, CEARA DE COPERNICA CERIFERA (CARNAUBA), BUTILEN GLICOL, COPOLIMER VP/HEXADECENE, ACID PALMITIC, PVP, CHAMOMILLA RECUTITA (MATRICARIA, FLOWER CALCULATA) GUMA DE SENEGAL, AMINOMETIL PROPANOL, SILICE HIDRATAT, ALCOOL POLIVINILIC, ETILHEXILGLICERINA, GOMA XANTAN, FENOXIETHANOL, BENZOAT DE SODIU, SORBAT DE POTASIU, CI 77499 (OXIZI DE FIER).

Detalii

SKU
20427
EAN
4059729348692
Categorii
Brand
Unitate masura
8.5 ml

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

5 din 5 stele
Din 1 voturi
5 stele
100%
4 stele
0%
3 stele
0%
2 stele
0%
1 stea
0%
Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.

R
Rus Mariana
03 ian. 2023
Achizitie verificata
E superb,tot pe asta îl cumpăr ,rezistă foarte bine pe gene.