Exfoliant delicat pentru fata HELLO, GOOD STUFF! COCONUT FACE SCRUB Disney The Lion King Essence, 50 ml

ESSENCE
24,50 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Cod produs - SKU 23733
Disponibil in stoc
Cumparand acest produs primesti 24.5 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Descriere

La revedere, impuritățile pielii și murdăria în exces! Disney The Lion King HELLO, GOOD STUFF! COCONUT FACE SCRUB curăță delicat pielea. Masați cu mișcări circulare, clătiți – și salutați o piele frumoasă! O atracție absolută: exfoliantul este îmbogățit cu ulei de cocos parfumat.

  • Îndepărtează impuritățile și murdăria în exces
  • Îngrijire delicată fără a usca pielea
  • Cu ulei de cocos estival

Ingrediente

AQUA (WATER), GLYCERIN, CELLULOSE, MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, ETHYLHEXYL STEARATE, SODIUM POLYACRYLATE, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, THEOBROMA CACAO (COCOA) SEED BUTTER, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, COCOS NUCIFERA (COCONUT) SHELL POWDER, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, BENZOTRIAZOLYL DODECYL P-CRESOL, BENZYL SALICYLATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE).

Produse recomandate

Detalii

SKU
23733
EAN
4059729414922
Brand
Tip masca
Exfolianta
Unitate masura
50 ml

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.