Paleta de 9 farduri de pleoape Colectia GOLDEN DAYS Essence, 5,85 g

ESSENCE
25,00 RON 34,50 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Cod produs - SKU 23205
Disponibil in stoc
Cumparand acest produs primesti 25 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Fard de pleoape

Descriere

Explorează Culorile Vibrante: Paleta 9 Farduri din Colectia GOLDEN DAYS Essence

Paleta de fard de pleoape essence GOLDEN DAYS ahead vine în nouă nuanțe luminoase, foarte pigmentate și combină efecte unice, coordonate: nuanțe de aur, bronz, liliac și nuanțe de albastru strălucesc în competiție, iar violetul și portocaliul asigură finisaje intensive, mate. Ambalajul elegant va face si sa va doriti sa priviti apusurile de soare pe plaja!

  • Combinație unică de texturi mate, metalice și mătăsoase
  • Într-un design elegant GOLDEN DAYS

Transformă-ți Machiajul cu Nuanțe Captivante și Texturi Refined în Stilul Anilor de Aur! - Descoperă gama de produse 1001cosmetice!

Ingrediente

IMETICON, MICA, TALC, STEARAT DE MAGNEZIU, TRIMETILSILOXISILICAT, ACETAT DE TOCOFERIL, DIMETICON/VINIL DIMETICON CROSPOLIMER, ETILHEXILGLICERINĂ, FENOXYETAIN: 03/6 CONT. 0 LAC ), CI 19140 (GALBEN 5 LAC), CI 77491 (OXIZI DE FIER), CI 77742 (VIOLET MANGAN), CI 77891 (DIOXID DE TITANIU

Produse recomandate

Cumparate frecvent impreuna

Detalii

SKU
23205
EAN
4059729420336
Categorii
Brand
Unitate masura
5,85 g

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.