Ulei de unghii reparator, Essence

ESSENCE
10,00 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Cod produs - SKU 25227
Disponibil in stoc
Cumparand acest produs primesti 10 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Descriere

Ulei regenerant pentru unghii superbe si bine îngrijite!

Unghii moi și fragile? THE NAIL REPAIR OIL este aici pentru a le ajuta cu efectul de regenerare. Formula cu ulei de migdale și vitamina E se absoarbe rapid, oferă hidratare unghiilor și cuticulelor și poate preveni ciobirea. Cuticulele sunt înmuiate și apoi pot fi îndepărtate mai ușor, spre exemplu cu THE CUTICLE TRIMMER.

Cumpara acum pentru unghii frumoase si sanatoase! - 

Descoperă gama de produse 1001cosmetice!

Utilizare

Ulei de unghii reparator. Pentru regenerarea unghiilor și a cuticulelor. Se aplica pe unghii si cuticule si se lasa sa se absoarba.

Ingrediente

PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, HYDROGENATED FARNESENE, LENS ESCULENTA (LENTIL) SEED EXTRACT, TOCOPHEROL, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CHENOPODIUM QUINOA SEED EXTRACT, SQUALANE, ALCOHOL, HYDROLYZED CICER SEED EXTRACT, ASCORBYL PALMITATE, ASCORBIC ACID, BENZOTRIAZOLYL DODECYL P-CRESOL, CITRIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE)

Produse recomandate

Cumparate frecvent impreuna

Detalii

SKU
25227
EAN
4059729408945
Categorii
Brand
Unitate masura
8 ml

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.