ESSENCE BLOOMING BABE BEAUTY LOOK SET PENTRU FRUMUSETE
Descriere
Setul de frumusete BLOOMING BABE contine opt produse din gama standard - pentru un aspect fresh al machiajului.
Popularul rimel "Hello, Good Stuff" pentru volum care ofera un aspect uluitor. Textura neagra intensa hraneste si intareste genele datorita uleiului de cocos.
Cele noua nuante mate si stralucitoare ale paletei "Love what you do" ofera machiajului ochilor un aspect atragator in culori de maro si culori proaspete de piersica.
Blush-ul combinat cu iluminatorul: blushlighter-ul contine atat nuante pentru fardul de obraz, cat si nuante pentru iluminare care se amesteca perfect. Indiferent daca este aplicat individual sau aplicat impreuna: blushlighterul creeaza, cu siguranta, aspectul tau preferat.
Smoothie Gloss cu miros de capsuni dulci ofera buzelor hidratare si are o culoare rosie delicata, cu acoperire medie.
De asemenea, sunt incluse in set: PRIME + STUDIO GLOW BOOSTING PRIMER, SUPER BEAUTY SPONGE, super-ultimul eyeliner waterproof si rujul catifelat mat in nuanta marshmalove.
Sfatul nostru:
Setul de frumusete este ideal ca o surpriza dulce - fie pentru cea mai buna prietena, sora sau pentru tine.
Produse recomandate
Cumparate frecvent impreuna
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.