Base coat cu efect de regenare The Repair & Care, Essence, 8 ml

ESSENCE
10,00 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Adaugă adresa ta de email și noi te anunțăm cand revine pe stoc!
Cod produs - SKU 23535
Produsul nu este pe stoc
Cumparand acest produs primesti 10 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Descriere

  • Strat de bază regenerant
  • Cu extract de fructe de goji și ulei de floarea soarelui
  • Oferă un finisaj frumos, bine îngrijit chiar și atunci când este folosit singur


O binecuvântare pentru unghiile deteriorate: THE REPAIR & CARE BASE COAT. Stratul de bază este îmbogățit cu extract de boabe de goji și ulei de floarea soarelui pentru un efect de regenerare care repara și protejează unghiile deteriorate. Textura lăptoasă, translucidă, ușor nuanțată, cu un finisaj strălucitor, poate fi purtată și singură.

Ingrediente

ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, CASTANEA SATIVA (CHESTNUT) SEED EXTRACT, TOCOPHEROL, N-BUTYL ALCOHOL, HEXANAL, AQUA (WATER), CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, ETHYLHEXYL SALICYLATE.

Cumparate frecvent impreuna

Detalii

SKU
23535
EAN
4059729409638
Categorii
Brand
Unitate masura
8 ml

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.