ESSENCE DAILY DROP OF ENERGY AMPOULE FACE SERUM
Descriere
Picatura zilnica de SER ENERGY AMPOULE FACE SERUM poate fi integrata cu usurinta in rutina zilnica de ingrijire a pielii si infrumusetare. Pur si simplu aplicati cateva picaturi de ser pe fata, gat si decolteu inaintea cremei hidratante sau a fondului de ten. Ambalajul practic, reutilizabil faciliteaza obtinerea unei doze perfecte.
- Ser facial revitalizant pentru un ten luminos, uniform
- Cu 2% vitamina C si miros revigorant de citrice
- Potrivit ca baza de machiaj si parte a rutinei de ingrijire a pielii
Ingrediente
AQUA (WATER), PENTYLENE GLYCOL, ASCORBYL GLUCOSIDE, GLYCERIN, POLYGLYCERYL-4 CAPRATE, POLYGLYCERYL-6 CAPRYLATE, SODIUM HYALURONATE, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER, CAPRYLYL GLYCOL, XANTHAN GUM, ALLANTOIN, XYLITOL, SODIUM PHYTATE, ALCOHOL, SODIUM CITRATE, POTASSIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, BENZYL ALCOHOL, BENZOIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), LIMONENE, LINALOOL, CITRAL.
Produse recomandate
Cumparate frecvent impreuna
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.