ESSENCE EVERLASTING BLOOMS NAIL GLOW BEAUTIFIER BLOOM BEAUTIFULLY 01
Descriere
Oja transparenta cu o nota de roz ofera un finisaj unic, stralucitor si are un parfum floral subtil. Formula este imbogatita cu ulei hranitor de macese.
in plus, acesta se usuca foarte rapid si are un miros floral foarte placut.
- Pentru unghii bine ingrijite, perfecte din punct de vedere optic!
- aplicare usoara;
- produs vegan;
- uscare rapida;
- produs incolor cu tenta subtila roz
- miros floral;
- contine ulei de macese;
- produsul nu a fost testat pe animale;
- rezistenta indelungata.
INGREDIENTS: ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, NITROCELLULOSE, DIPROPYLENE GLYCOL DIBENZOATE, ACRYLATES COPOLYMER, ISOPROPYL ALCOHOL, ADIPIC ACID/FUMARIC ACID/PHTHALIC ACID/TRICYCLODECANE DIMETHANOL COPOLYMER, ROSA CANINA FRUIT OIL, AQUA (WATER), ALCOHOL, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, MEK, STEARALKONIUM BENTONITE, BENZOTRIAZOLYL DODECYL P-CRESOL, TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE, PARFUM (FRAGRANCE), CI 15880 (RED 34 LAKE), CI 60725 (VIOLET 2).
Produse recomandate
Cumparate frecvent impreuna
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.