ESSENCE LIP CARE BOOSTER CARING LIP PEELING

ESSENCE
13,50 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Cod produs - SKU 20727
Disponibil in stoc
Cumparand acest produs primesti 13.5 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Ruj

Descriere

Peelingul de ingrijire a buzelor booster LIP CARE indeparteaza celulele moarte ale pielii de pe buze cu pudra de coaja de lamaie si le hraneste cu ulei de lamaie. 

Rezultatul: buze moi, suple, hidratate – baza perfecta pentru orice look!

 

Ingrediente

ZAHAR, POLIISOBUTEN, ULEI DE SEMINTE DE CITRUS LIMAIA, ULEI DE PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (MIGDALE DULCI), TRIETILHEXANOINA, ACID HIDROXISTEARIC, ULEI DE COCOS NUCIFERA (COCOS), TOCOPHERYL ACELETA (CARBOL DE COCOS) ULEI DE SEMINTE DE MORCOV, ULEI DE CANOLA, ULEI DE SEMINTE DE HELIANTHUS ANNUUS (FLOARE-Soarelui), CAPRYL GLICOL, GLICERINA, ACID CAPRYLHIDROXAMIC, BETA-CAROTEN, EXTRACT DE radacina de DAUCUS CAROTA SATIVA (MORCOV), PARFUM (PARAGRAMA), LIMOLINA, CROMOLNE, LIMOLINA.

Cumparate frecvent impreuna

Detalii

SKU
20727
EAN
4059729340467
Categorii
Ruj
Brand
Unitate masura
buc

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.