Serum pentru față cu efect de minimizare a porilor HELLO, GOOD STUFF Essence

ESSENCE
24,50 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Cod produs - SKU 21555
Disponibil in stoc
Cumparand acest produs primesti 24.5 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Descriere

HELLO, GOOD STUFF! Serul PORE MINIMIZING are un efect impresionant de rafinare vizibilă a porilor pentru o piele suplă și catifelată. Formula cu rodie și niacinamidă are un efect hrănitor și este produsă în proporție de 95% din ingrediente naturale. În plus, textura este absorbită rapid și se simte lejeră pe piele.

  • Serum de îngrijire cu efect vizibil de rafinare a porilor
  • Conține 95% ingrediente naturale
  • Pentru o piele moale și suplă

Ingrediente

AQUA (WATER), GLYCERIN, NIACINAMIDE, PUNICA GRANATUM FRUIT WATER, SODIUM HYALURONATE, TOCOPHEROL, XANTHAN GUM, PENTYLENE GLYCOL, SODIUM LAURYL SULFOACETATE, SODIUM OLEOYL SARCOSINATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM GLUCONATE, SODIUM CHLORIDE, SODIUM OLEATE, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) PEEL OIL, SODIUM SULFATE, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, PARFUM (FRAGRANCE), LIMONENE, CI 14700 (RED 4).

Cumparate frecvent impreuna

Detalii

SKU
21555
EAN
4059729382863
Brand

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.