Serum pentru față cu efect de minimizare a porilor HELLO, GOOD STUFF Essence
Serum pentru față cu efect de minimizare a porilor HELLO, GOOD STUFF Essence - Descriere
HELLO, GOOD STUFF! Serul PORE MINIMIZING are un efect impresionant de rafinare vizibilă a porilor pentru o piele suplă și catifelată. Formula cu rodie și niacinamidă are un efect hrănitor și este produsă în proporție de 95% din ingrediente naturale. În plus, textura este absorbită rapid și se simte lejeră pe piele.
- Serum de îngrijire cu efect vizibil de rafinare a porilor
- Conține 95% ingrediente naturale
- Pentru o piele moale și suplă
Serum pentru față cu efect de minimizare a porilor HELLO, GOOD STUFF Essence - Descoperă gama de produse 1001cosmetice.ro!
Ingrediente
AQUA (WATER), GLYCERIN, NIACINAMIDE, PUNICA GRANATUM FRUIT WATER, SODIUM HYALURONATE, TOCOPHEROL, XANTHAN GUM, PENTYLENE GLYCOL, SODIUM LAURYL SULFOACETATE, SODIUM OLEOYL SARCOSINATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM GLUCONATE, SODIUM CHLORIDE, SODIUM OLEATE, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) PEEL OIL, SODIUM SULFATE, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, SODIUM BENZOATE, PARFUM (FRAGRANCE), LIMONENE, CI 14700 (RED 4).
Produse recomandate
Serum pentru față cu efect de minimizare a porilor HELLO, GOOD STUFF Essence - Cumparate frecvent impreuna
Detalii
Descriere brand
Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.
Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.
Serum pentru față cu efect de minimizare a porilor HELLO, GOOD STUFF Essence - Ce spun clientii
Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.