ESSENCE MASCARA DEFINIRE MAXIMA

ESSENCE
14,00 RON
TVA inclus. Costurile de livrare nu sunt incluse
ESSENCE
Cod produs - SKU 1335
Disponibil in stoc
Cumparand acest produs primesti 14 puncte de loialitate.
Cum te putem ajuta?

Rimel - Mascara

Descriere

Nici o geană nu scapă de această mascara: peria inovatoare și flexibilă din fibre sintetice ajunge chiar și la cele mai mici gene din colțul ochiului, alungindu-le de la rădăcină până la vârf. Pentru gene cu forme frumoase.

Testată oftalmologic

  • Perie de plastic inovatoare, flexibilă
  • Alungește vizibil chiar și cele mai mici gene din colțurile ochilor
  • Pentru definire maximă

Ingrediente

INGREDIENTS: AQUA (WATER), SYNTHETIC BEESWAX, PARAFFIN, ACACIA SENEGAL GUM, GLYCERYL STEARATE, KAOLIN, BUTYLENE GLYCOL, POLYBUTENE, STEARIC ACID, ORYZA SATIVA (RICE) BRAN WAX, PALMITIC ACID, PVP, VP/EICOSENE COPOLYMER, LAURYL OLIVATE, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS (JOJOBA) SEED OIL, TOCOPHEROL, GLYCERIN, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, HYDROXYETHYLCELLULOSE, TOCOPHERYL ACETATE, TRIMETHYL PENTANYL DIISOBUTYRATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM NITRATE, DISODIUM PHOSPHATE, SODIUM PHOSPHATE, POLYSORBATE 60, POTASSIUM HYDROXIDE, PHENOXYETHANOL, POTASSIUM SORBATE, SODIUM DEHYDROACETATE, CI 77499 (IRON OXIDES).

Cumparate frecvent impreuna

Detalii

SKU
1335
EAN
4250035268678
Categorii
Brand
Unitate masura
buc

Descriere brand

Essence reprezintă distracția în frumusețe: o selecție uriașă de produse, culori uimitoare și cele mai recente tendințe pentru look-uri și stiluri nelimitate. Machiajul este joacă, distracție și auto-exprimare. Uitați de perfecțiune și fiți curajoasă! Brandul german Essence oferă produse de machiaj jucăușe, calitative și, mai ales, accesibile, cu care puteți realiza look-uri perfecte - indiferent dacă acum învățați să vă machiați, dacă urmați cele mai noi tendințe sau dacă aveți deja un stil personal.

Brandul Essence a luat nastere in 2001 in Germania, fondat de Christine Oster-Daum și Javier Gonzalez. Compania s-a tot dezvoltat lucrand cu pasiune, iar in 2007 a devenit numarul 1 in Germania. Produsele sunt distribuite in alte 50 de țări, iar în 2008 traversează oceanul și începe distribuția în New York. Datorită calității produselor comercializate la prețuri fără concurență în 2010 reușește să atingă cifra de un milion de dolari vânzări în America de Nord. În 2011 câștigă primul mare premiu, Allure Best in Beauty. Filosofia ce ghidează compania este „Frumusețea este cine ești, cine vrei să fii și te distrezi în timp ce o faci. Frumusețea are toate formele și dimensiunile.” 95% din produsele Essence sunt fabricate în Europa cu ingrediente care respectă standardele stricte ale Directivei Uniunii Europene privind produsele cosmetice și FDA din Statele Unite. Nu testează pe animale produsele.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review

Scrie-ti parerea si castiga 10 puncte de loialitate.